Seksualinis priekabiavimas darbe

by | Bir 9, 2024 | 0 comments

“Stop Street Harassment“ 2018 m. atliktas tyrimas parodė, kad  81% moterų ir 43%vyrų per savo gyvenimą patyrė priekabiavimą. Iš 996 apklaustų moterų 38% jį patyrė darbo vietoje.

2020 m. JAV Lygių Galimybių Užimtumo  Komisijos (EEOC) paskelbta ataskaita parodė, kad pranešus apie seksualinio priekabiavimo incidentą 55 % aukų patyrė kerštą. Dėl šios priežasties jos linkusios pačios ištverti priekabiavimą ir emocinius padarinius, o ne susidurti su savo skriaudėjais. Susidorojimo baimė atgraso aukas nuo kalbėjimo apie tai ir, žinoma, skatina toksišką darbo kultūrą. Kerštas būna įvairių formų, įskaitant pažeminimą, pašalinimą iš personalo veiklos arba nepalankų perkėlimą į kitą vietą.

Pasak ABC ir Washington Post apklaustų moterų, 95% priekabiautojų lieka nenubausti. Tai susirūpinimą keliantis skaičius, nes jis parodo, kad dauguma įmonių dažnai apsaugo ne aukas, o nusikaltėlius. Priekabiautojo nenubaudimas skatina jį tai daryti dar kartą.

Ši statistika rodo, kad organizacijos turi ne tik sukurti griežtą kovos su seksualiniu priekabiavimu politiką, bet ir reguliariai rengti mokymus apie tai bei nedelsiant imtis veiksmų gavus skundą. Sukurkite saugią erdvę darbuotojams, kurioje būtų užtikrinama emocinė bei psichinė sveikata.

Savo įžvalgomis apie seksualinį priekabiavimą, jo prevenciją bei sprendimo būdus dalijosi psichologė Audronė Salygienė. Video rasite paspaudę nuorodą: https://www.youtube.com/watch?v=cW2LbVMB7ZQ&t=8s

 

Sužinokite daugiau šia tema

Susiję tinklaraščio įrašai

Imposterio sindromas

Imposterio sindromas

Ar esi girdėjęs apie imposterio sindromą, o gal jautei, kad nesi vertas savo pasiekimų? Tai psichologinis reiškinys, kai žmogus, nepaisant akivaizdžių laimėjimų, jaučiasi „apgaviku“ ir mano, kad bet kada gali būti „demaskuotas“. Šis vidinis įsitikinimas, kad tavo...

Pareto dėsnis

Pareto dėsnis

Pareto dėsnis, dar žinomas kaip 80/20 taisyklė, teigia, kad maža dalis pastangų, išteklių ar priežasčių duoda didžiąją dalį rezultatų. Paprastai tai reiškiama taip: 80% rezultatų kyla iš 20% pastangų. 20% klientų atneša 80% pajamų. 80% problemų kyla iš 20% priežasčių....