Personalo ekspertas
“Sveika kaita” darbe: kas tai?
Darbuotojų kaita reiškia, kad darbuotojai išeina, o į jų vietą priimami nauji. Kaita nėra visiškai blogas dalykas - tam tikras pasikeitimų lygis gali suteikti organizacijai naujų idėjų, energijos, skatinti pokyčius. Tačiau, jei ji yra per didelė arba nekontroliuojama,...
Honeymoon efektas darbe
Pradėjus naują darbą daugelis iš mūsų jaučiasi tarsi medaus mėnesyje – viskas atrodo nauja, įdomu, motyvacija pasiekia aukštumas. Tai vadinama „honeymoon (medaus mėnesio) efektu“. Šis etapas pasižymi:Dideliu entuziazmu ir energija;Noru mokytis ir tobulėti;Greitu...
Darbuotojų atsparumas ir įsitraukimas – organizacijos stiprybės pagrindas
Nemažai įmonių vis dažniau susiduria su netikėtais ir sudėtingais iššūkiais: geopolitinė įtampa, pandemija, ekonominiais svyravimais bei vystančiais vidiniais pokyčiais. Būtent tada atsiskleidžia tikrasis organizacijos stiprumas, tačiau ne tik per procesų...
STAR metodas interviu metu
STAR metodas – tai struktūruotas būdas atsakyti į elgesio (behavioral) tipo klausimus darbo pokalbių metu. Jis padeda aiškiai, logiškai ir įtikinamai papasakoti apie savo patirtį ir pasiekimus. Šis metodas leidžia parodyti ne tik, ką darei, bet ir kaip mąstei bei kokį...
Ko Tau niekada nepasakys personalo specialistas atrankos metu (ar po jos)?
Darbo pokalbiai gali priminti šachmatų partiją – reikia strategijos, skaityti tarp eilučių ir stengtis nuspėti ką galvoja kita pusė? Ar aš patikau? Ar mano atsakymai atitiko „teisingą“ versiją? Nors personalo specialistai dažnai stengiasi būti atviri ir...
Šališkas vadovas. Kodėl svarbu išklausyti abi puses?
Šiuolaikinis verslo pasaulis reikalauja ne tik talentingų vadovų, bet ir gebėjimo efektyviai bendrauti bei bendradarbiauti. Vienas iš svarbiausių vadovo įgūdžių – sugebėjimas išklausyti abi puses. Tai ypač aktualu, kai kalbame apie konfliktus, sprendimų priėmimą ar...