Personalo ekspertas
Kai darbą palieka kolega. Kaip susitvarkyti su užplūdusiomis emocijomis?
Kai kolega, su kuriuo kartu praleista nemažai laiko, ar vadovas, kuris buvo komandos vedlys, nusprendžia palikti darbą, likusieji darbuotojai dažnai susiduria su įvairiomis emocijomis ir iššūkiais. Tai natūrali reakcija į pokyčius, kurie paveikia ne tik darbo aplinką,...
Talentų atpažinimas ir karjera
Ar kada nors pastebėjote, kaip žmogus, dirbdamas vienoje organizacijoje, metų metus užima, atrodytų, kuklias pareigas, o vos pakeitęs darbovietę staiga šauna į viršų – tampa sėkmingu vadovu? Toks karjeros šuolis iš šono gali atrodyti stebinantis, tačiau jį galima...
Kaip tinkamai pasiruošti pokalbiui dėl algos pakėlimo?
Pasiruošimas algos pakėlimo pokalbiui reikalauja strategiško planavimo ir aiškiosargumentacijos. Štai keli svarbiausi dalykai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį:1. Argumentų paruošimas Pasiekimų pabrėžimas: Pateikite konkrečius pavyzdžius, kurie iliustruoja Jūsų indėlį...
Ar būtina turėti autoritetus?
Autoritetų vaidmuo mūsų gyvenime dažnai aptariamas kaip neatsiejama asmeninio ir profesinio tobulėjimo dalis. Vaikystėje ir paauglystėje autoritetai dažnai būna tėvai, mokytojai ar visuomenės veikėjai. Subrendus jų įtaka gali pereiti į profesinę sferą – kolegas,...
Mikrovadyba
Mikrovadyba (angl. "micro-managing") – tai valdymo stilius, kuriam būdingas perdėtas dėmesys pavaldinių stebėjimui ir kontrolei bei detalių manija. Tai rodo, kad darbe nėra autonomijos, laisvės veikti, pasitikėjimo, vadovas gilinasi į smulkmenas ir nemato pilno...
Exit (išėjimo) interviu
Kas yra Išėjimo (Exit) interviu? Tai pokalbis tarp darbuotojo, paliekančio įmonę, ir darbdavio ar įmonės atstovo (personalo vadovo, tiesioginio vadovo ar kito atsakingo asmens). Nesvarbu, ar darbuotojas pats nusprendžia išeiti, ar įmonė inicijuoja atsisveikinimą – šis...